U kunt zich via onderstaand digitaal formulier aanmelden als lid.
Mocht u de wijze van aanmelding moeilijk vinden of vragen hebben over de aanmeldprocedure: bel dan met onze penningmeester Joke Baaij: 020-6252072 / 06-16320112.
Kosten
Wij vragen u voor het lidmaatschap een beperkte bijdrage van €5 per maand. Na aanmelding krijgt u informatie over de betalingsmogelijkheden.
Leden die in het bezit zijn van een stadspas met groen stip betalen geen contributie. Daarnaast kan het bestuur in uitzonderingsgevallen besluiten om contributie te verminderen of kwijt te schelden. Neem hiervoor contact op met het bestuur.
Leden kunnen gebruik maken van diensten en deelnemen aan activiteiten
Zodra de betaling bij ons is binnengekomen, krijgt u toegang tot de volledige site, inclusief de mogelijkheid om van de ledenpagina's gebruik te maken.
U heeft als lid de mogelijkheid om deel te nemen aan al onze activiteiten en gebruik te maken van alle diensten. Dat geldt bijvoorbeeld voor wederzijds contact met buurtcontactpersonen en op de website voor 'vraag en aanbod' van onderlinge diensten en activiteiten (maar ook 'dingen'). U kunt daar zogenaamde 'advertenties' plaatsen of erop reageren.
De ledenlijst en privacy
Ook heeft u dan toegang tot de ledenlijst zodat u onderling contact kunt leggen. Onze stelregel is dat de leden elkaar via email en fysiek (bezoekadres) moeten kunnen bereiken. U dient andere adresgegevens (telefoonnummer) wel te vermelden, maar u kunt zelf bepalen of u naast uw emailadres en bezoekadres ook uw telefoonnummer zichtbaar wilt maken op de ledenlijst. Wat u wel moet weten: niet-leden kunnen deze lijst niet inzien.
Het onderlinge contact tussen Stadsdorpleden is de basis van het lidmaatschap. Als u uw adresgegevens (bezoekadres, email-adres, telefoonnummer) op de ledenlijst zichtbaar maakt, dan kunnen andere leden contact met u opnemen, bijvoorbeeld om u te helpen met iets, samen iets te gaan doen, ergens aan deel te nemen of gewoon om te vragen hoe het met u gaat.
Wij hechten sterk aan de privacy en moeten dat wettelijk ook doen: zie onze privacy statement op deze website. Als u lid wordt, geeft u ook expliciet toestemming om uw naam en adresgegevens voor leden zichtbaar op de website te plaatsen, contact met elkaar te mogen opnemen op basis van de gegevens op de ledenlijst en elkaar berichten te mogen sturen.
De toegang tot de ledenlijst beveiligen wij dan met een wachtwoord en als dat nodig is met aanvullende technieken. Daarbij verplicht u zich om heel zorgvuldig om te gaan met de persoonsgegevens van andere leden. U mag deze gegevens dus alleen gebruiken om contact te leggen met andere leden en mag deze gegevens niet verspreiden.
Voor het onderlinge contact en informatie over de vereniging en de activiteiten is de nieuwbrief noodzakelijk. Let u erop dat u in het formulier het vakje aankruist waarin u toestemt dat wij elkaar (op zorgvuldige wijze) berichten mogen sturen zoals emails en nieuwsbrieven. DAT IS EEN VOORWAARDE OM LID TE ZIJN VAN STADSDORP CENTRUM OOST.
Opzeggen lidmaatschap
Indien u uw lidmaatschap wilt opzeggen, dan kan dat met een opzegtermijn van 1 maand. U stuurt uw opzegging ter attentie van de secretaris Ada Wildekamp via een mailbericht naar info@stadsdorpcentrumoost.nl.